marți, 27 martie 2012

Concert Live Mushroom Story


Ca cica....Vinerea asta incepand cu orele 9 juma seara in fuckin' Bikers Club vine Mushroom Story trupa mea preferata de funkcore. Baietii vin pentru voi tocmai din Cluj sa va incante urechiusele si ochisorii !
Ce sa va mai zic de baieti decat laude si lucruri minunate ! Sincer imi pare rau ca am un alt eveniment in acea seara si nu stiu la cate scap de acolo pentru ca as veni sa ii aud pe ciupercari in cea mai mare graba.

Mno bun.

Ca sa nu fie treaba asa de scurta dupa concertul baietiilor va fi si afterparty MishMash cu muzica electro, indietronica, glitch-hop etc etc etc. Important pentru comunitatea bistriteana este ca voi dragii mei sa veniti la evenimentele din Bistrita pentru ca sunt facute numai pentru VOI !

Intrarea va fi 10 lei noi, care zic eu nu e o suma atat de mare incat sa iti bagi pula in gura lu' ala care ia banu la intrare nuh ?

Merita copii, merita !
Eu i-am vazut si ascultat pe Mushroom Story de mai multe ori si credeti-ma ca merita sa veniti pentru ca fac un show zuperdupermotha'fuckin'awesome.

DECI :D....Vineri 30 martie 2012 de la 9 juma in Bikers Club.

Dj Slyder va pupa intentionat pe musamaua colorata ce o pui tu pe masa cand vine Pastele :D !!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu